Tamaguchi, my friend!

O sa va intrebati multi dintre voi ce este asta?! Poate ca unii nu ati auzit/vazut asa ceva sau poate ca unii l-au cunoscut sub alta denumire. Mai precis este aceasta jucarie:

838041133682390500.jpg

Adica, acea jucarie care a aparut cam acum 9-10 ani si reprezenta un animalut sau un copil de care trebuia sa ai grija (hrana, joaca, somn, mangaiere), iar el iti dadea un feedback cu privire la cat de fericit este… Incredibila jucarie!

Aseara, pe cand vorbeam cu persoana cea mai draga mie, care este cel mai aproape de mine (a se citi R., prietena mea cea mai buna), ne-am amintit de jucaria asta. Ea si-a gasit-o pe a ei, dar nu are baterii (i-am promis ca ii caut), iar cum al meu este undeva pe la GR, mi-a cumparat astazi unul! 😀 (doar 5,3 Ron). Peste vreo 3 ore o sa il hranesc prima oara, cica este un pinguin :)) Oricum, presimt ca multi vor spune ca am innebunit, ca am dat in mintea copiilor, ca nu  mai sunt sanatoasa, etc :)) Dar nu-mi pasa! 😛

Stiti problema mea cu avutul de grija, mai precis dorinta mea de a avea grija de cineva, nevoia de a trai in simbioza cu cineva…well, am gasit inlocuitor 😀 Si eu o sa m grija de el, iar el imi va zambi ca este fericit…de fapt, cam asta este si esenta unei relatii…dar sa nu revenim la alte chestii mai triste. 🙂

Sper sa fie ok, sa ma joc cu el cat mai mult timp 🙂 Intotdeauna mi-au placut jucariile „inteligente”, care te solicita si nu orice joc pe calculator…in fine, daca ati avut si voi, poate va reamintiti si putem face intrecere, cine il creste mai mult timp, adica…al cui traieste mai mult 😛

15 gânduri despre „Tamaguchi, my friend!

  1. melin spune:

    cat de tare si cat am putut sa dor jucaria asta! 😀
    vreau si eu si vorbesc foarte serios!! te im cu prima ocazie!! 😀

  2. lamya777 spune:

    pai hai sa fac si putina publicitate nepermisa 😀 R. a cumparat-o de la Aurel Vlaicu (statia de metrou), la iesire sunt niste magazine d-alea gen baraca 🙂 asa ca, du-te si i-ati 😀 have fun!

  3. zefir spune:

    sper ca ai fonduri suficiente pentru baterii, care se consuma destul de repede 🙂
    nu as vrea sa te dezamagesc dar joaca dureaza cam 3 zile, un ciclu complet al vietii ‘animalului virtual’
    ‘tama inseamna ‘ou’ in limba japoneza, cred ca o traducere aprox. ar fi ‘ousor, out’.
    nimic spectaculos din pacate
    oricum, have fun 🙂

  4. lamya777 spune:

    da, stiu ca se consuma repede…am avut si eu in copilarie, oricum, mi se pare fun 😀

  5. adelix spune:

    Super mijto.Ia sa-mi iau si eu un „copil” din asta.=)) Trebuie sa ii schimb si scutecele?:)) 😛

  6. finalydream spune:

    mda

  7. […] de prin clasa a cincea, si cum zilele trecute am surprins o ‘discutie’ intre Monel si Lamya despre aceasta minunata jucarie, cred ca imi voi face si aceasta […]

  8. copilu spune:

    Sunt si eu disperata dupa joculetul ala… pe al meu l-a aruncat sormea la gunoi cand ne-am certat si de at nu mai am tamaguchi.. am cautat la aurel vlaicu si nu am gasit stii cumva unde as putea gasi in alta parte ca pe unde am mai intrebat se uita lumea cam chioras la mine 🙂

  9. tezeu spune:

    Hehehe… s-o intrebi pe mama de tamagotchi.ul meu. Am avut un extraterestru si il programasem prost asa ca i se facea foame pe la 3 noaptea si dupa vreo sapt. in care n-am dormit din cauza lui a spus mama ca se ocupa de el si se trezea ea la 3 noaptea sa-i dea de mancare.

    Pana la urma a crescut mare si a imbatranit si a murit. Dar a fost jmeker la vremea lui. Aproape c-a cucerit pamantul cu o raza laser pe care a inventat-o cu creierul lui de extraterestru. Pacat ca a murit 😦

    P.S. Vrei sa fim tamagochi?

  10. Alina spune:

    Pana la urma..de unde mai pot cumpara joculetzul??L-am tot cautat si eu,dar nik:D plsss :p :*:*:*:* v-am pupat:*:*:*

  11. Elena spune:

    Buna!Vand tamagotchi..ieftin ,foarte dragalas ,unicat si frumusel.Am 3 la nr: Roz, Alabastru si galben!Contin cate 30 de animalutze fiecare!Cine doreste sa ma contacteze pe email:elena2neagu@yahoo.com

  12. c1pr12 spune:

    da si mie pe mail detalii de unde lai luat ca si eu vreau unul ms mult

  13. DraquVerDe spune:

    Bun bun, stiu ca au trecut ani .. dar de unde mai pot achizitiona si eu un tamaguchi, tamagochi , tamagotchi din versiunea old ani 1997-2005 ? Astept un mail: i_ady_dum@yahoo.com

  14. simona spune:

    si mie imi plac .

Lasă un comentariu