Alegeri prezidentiale

votat_thumbnail

Scriu randurile astea cu un singur indemn in minte: „MERGETI LA VOT!” Si nu, nu este un post de campanie electorala, ci doar de indemn la vot, cu oricine ai vota.

De ce zic asta? Pentru ca in ultima vreme, datorita masterului pe care il urmez, dar si datorita apropiatilor, am ajuns sa port diverse polemici pe seama alegerilor din toamna asta, pe seama candidatilor sau a situatiei Romaniei din prezent.

Nu spun nici pe departe ca sunt mare analist politic sau economic, dar o concluzie este clara, romanii nu mai trebuie sa doarma ca in alegerile trecute. Desi nu am participat nici eu data trecuta la alegeri si nici acum nu imi este foarte clar cu cine sa votez, consider ca este mult mai bine sa merg sa imi exercit dreptul la vot decat sa stau acasa, iar apoi sa inghit orice magarie politica.

Stiu ca nu se face primavara cu o floare si ca votul meu nu o sa fie cel decisiv (a fost un film pe tema asta, dar momentan imi scapa numele, o sa revin cu detalii). Dar totusi, cu cat mai multe persoane se duc la vot, mai ales dintre cele care stiu putin despre ce este vorba cu fiecare dintre candidati, sansele ca soarta Romaniei sa cada in niste maini alese la intamplare scad foarte mult.

Ca o concluzie, ma adresez in principal celor tineri, cei mai informati dintre noi, cu cea mai mare putere de analiza, viitorul tarii cum spun unii, dar care din pacate sunt si cei mai absenti de la vot.

Duceti-va la vot, nu votati la intamplare, pierdeti macar cateva ore pe saptamana citind stiri si incercand sa distingeti intre candidati, sa va faceti o opinie.

VOTATI!

Later edit: am modificat un cuvant de mai sus la cererea expresa a unui cititor anonim. Ce sa-i faci, se mai intampla, dar oricum, ma bucur ca persoanele care acorda atentie celor scrise de mine sunt asa de perspicace 😛

4 gânduri despre „Alegeri prezidentiale

  1. Anne spune:

    Mergem la vot! Pe ei!

  2. mihai spune:

    Votati! 2 candidati o data daca nu va place nici unul 😛

    • lamya777 spune:

      si asa este bine, macar iti anulezi votul si scad posibilatile unei fraude electorale (vezi cazul Republica Moldova).

      • parnic_biju spune:

        Da, in principal noi tinerii, ca pana acum am avut presedinti alesi de bunicii nostrii, dupa bunul lor plac. Nu am nimic cu varsta a III-a, dar eu sincer zic ca Romania se va schimba dupa ce generariile care s-au nascut in comunism si le-a placut perioada si o regreta, nu vor mai fi printre noi.
        Daca m-a sanctioneaza cineva pt ce am spus mai sus asta e, imi asum responsabilitatea.
        Si lamya scrii foarte frumos, azi am descoperit blogul tau. am sa revin cu placere.
        Mergeti la vot indiferent de apartenenta politica si indiferent ca nu stiti pe cine sa votati.

Lasă un comentariu