Sarbatori Fericite sau nu…

Nu-mi vine sa cred ca a mai trecut inca un an, ca peste cateva zile va fi Craciunul din nou… Nu il simt, nu simt acea bucurie a sarbatorilor de iarna, cel mai adesea am simtit tristete in ultima perioada… A fost un an greu, dificil din toate punctele de vedere, dar mai ales din cauza faptului ca am pierdut pe cineva foarte drag, poate pe cea mai draga persoana din viata mea… Nu vreau sa scriu aici prea multe pentru ca sper sa am taria de spirit sa scriu in memoria ei cand se va implini un an de la moartea sa.

Partial, cred ca din cauza asta nu simt aceste sarbatori, colindatorii care au venit la birou saptamana trecuta nu au facut decat sa ma intristeze si sa imi provoace lacrimi.

 Nu, nu imi doresc nimic de Craciun, cel putin nimic material, nu vreau sa primesc niciun cadou, nu m-ar sensibiliza nimic in acest moment… Singurele dorinte pe care le am nu se pot indeplini si asta este un alt motiv de intristare.

Incerc sa ma concentrez pe alte chestii, pe munca, pe studiu, pe orice altceva care nu mi-ar putea provoca sentimente, de orice fel ar fi ele.

Din anumite puncte de vedere as vrea sa fie si aceste sarbatori ca cele de anul trecut…

 

6 gânduri despre „Sarbatori Fericite sau nu…

  1. inpf spune:

    Unii oameni pur si simplu nu sunt in stare decat sa gandeasca cu curul! Daca tot esti tu asa de sigura pe tine oare de ce iti tremura fundul pentru locul tau de munca? Daca anu asta ai fi fost putin mai umana si nu te-ar fi interesat doar blestemata aia a ta de cariera sau cum sa ii pupi in cur pe sefi cat mai bine, acum ai fi spus ca vine sarbatorile si ca colindatorii aia de la birou ti-au adus aminte cu drag de persoana draga. Singura diferenta intre mine si tine este ca eu nu am ales drumul asta bucurestean. E mai bine sa fii prost ca mine pentru ca nu ai atatea probleme. Iar solutia pentru cine nu isi permite ceva este sa munceasca. Nu stii tu ce si cate am facut eu pana acum si nu ai nici un drept sa imi spui tu mie cu ce lume am eu treaba sau nu. Degeaba ai luat bacul cu 9.99, degeaba ai terminat facultatea cu 11, degeaba ai un post bun…tu si multi altii ca tine va vindeti pentru o imagine care nu este decat o imagine virtuala, inexistenta. Prin stomacul meu nu trec legi economice, nu am sange rosu in vene si ochii albastri. Sistemul asta al vostru este unul de duzina pentru aia multi. In tara asta lumea se descurca si nu mai vrea atatea medalii cum ai vrea tu. In tara asta a mea care e condusa de un chior lumea poate sa faca multe insa le lipseste vointa. Eu sunt un om fara prea mari studii insa tu esti nu stiu ce experta…experta in a fi acelasi om mizerabil de bucuresti care vorbeste cu DA si nu cu DE. Vai de tine si de toate principiile tale de mare invingatoare. Te astept peste 10 ani la o cafea si mai vedem noi atunci. Degeaba asculti Pink Floyd, degeaba te dai tu mare om de clultura. Viata e prea frumoasa ca sa existe asa mari suferinte ca a ta. Imi pare rau ca a trebuit sa iti spun toate astea acum. Ma bucur ca nu am ales acelasi drum ca si al tau. Te-am mai ascultat eu pe tine odata si prost am facut. STIU CA NU VEI DA DRUMU ACESTUI COMENTARIU! STII UNDE MA GASESTI! VREAU SA VAD CE RASPUNS IMI DAI! ASTEPT CU NERABDARE!

    • lamya777 spune:

      @ionut: Chiar credeam ca ma cunosti mai bine si chiar credeam ca poti gandi putin inainte de a spune ceea ce ai scris mai sus. Blamezi foarte tare stilul „bucurestean” desi nu stii prea bine la ce se refera. Nu am de ce sa ma justific in fata ta si a nimanui, nu iti spun decat ca imi pare rau ca ai lovit in sentimentul meu de tristete referitor la moartea bunicii mele, caci despre asta vorbeam aici. Nu ai fost langa mine anul asta ca sa stii prin ce am trecut si imi pare rau ca ai scris cuvintele astea, desi si tu ai trecut prin acelasi lucru in ultima vreme. Credeam ca ma cunosti, dar se pare ca m-am inselat amarnic…credeam ca te cunosc, dar vad ca esti in stare de ceva mult mai rau decat ar face un bucurestean pe care tu il blamezi… nu te rog decat sa nu mai scrii aici daca nu stii nimic despre mine si despre viata mea. Multumesc.
      PS: si da, comentariile viitoare nu vor mai fi publicate.

  2. zefir spune:

    cand si cand vad ca se ajunge de la blogul tau la mine.
    macar pentru atat 😉 iti doresc Un An Nou plin de realizari, sanatate si sa ai cat mai multe motive de bucurie
    La multi ani !

  3. andreixp spune:

    te provoc la o lista a obiectivelor pe 2010.

    Sa ai un an nou fericit! >:D<

  4. Cronicarul spune:

    Toate dorintele sa-ti fie indeplinite in 2010 si sa ai parte de cat mai multe impliniri pe toate planurile. La Multi Ani !

  5. Offshore spune:

    la multi ani:) cat despre ideea cu prostie… o mica maxima personala: mai bine sa fiu cel mai prost dintre destepti, decat sa fiu cel mai destept dintre prosti. mult succes pe toate planurile in noul an.

Lasă un comentariu